Šta uopšte znači STATUS?
Generalno, STATUS u životu
predstavlja jednu od osnovnih ljudskih potreba.
Potreba za statusom dolazi iz
urođene potrebe za samopotvrđivanjem, ali i iz potrebe da se upoređujemo i
budemo bolji od drugih.
Koliko je ljudima zapravo važan
status govore milijarde dolara koji ljudi troše na proizvode koji predstavljaju
statusne simbole skupi automobili, nakit, odjeća, telefoni...
Da li znate da se „Prada“
proizvodi u jednoj maloj firmi, u jednom malom mjestu Lipnica, pored Tuzle – u
Bosni i Hercegovini?
Znači – naši ljudi, za NAŠ
minimalac proizvode cipele, koje se tamo negdje u Italiji prodaju za hiljade
eura po paru – SAMO ZATO ŠTO SU PRADA!
Ni u kom slučaju ne želim da
podcjenjujem kvalitet naših podplaćenih radnika – samo želim da kažem da su te
cipele zapravo mogle biti puno jeftinije (zbog jeftine radne snage). Ali neko
će platiti i stostruko više, samo zato što na cipelama piše „Prada“ – jer
„Prada“ je STATUSNI SIMBOL!
S jedne strane – imate onu
„tatinu dječicu“ – da ih tako nazovem – praznoglave ljude koji bez ikakvog
plana i svrhe bacaju silne novce na te stvari – samo zato što imaju novca.
S druge strane – imate, na
primjer, ljude na nekim važnim pozicijama, koji su te pozicije stekli prvo
zahvaljujući svojim radom i sposobnostima, i shvataju pravu svrhu posjedovanja
tu i tamo nekog statusnog simbola. Zamislite jednog predsjednika države, koji
ide na sastanak sa predsjednikom SAD-a – u farmerkama, patikama i u Golfu
dvojci.
Status u SFI je prije svega pokazatelj vašeg uspjeha i rezultat vašeg
rada.
Možda ćete steći utisak da za
status treba prvenstveno uložiti novac – ali to ovdje nije istina. Da – možete
uložiti novac, ali ako ga nećete iskoristiti pametno i racionalno i ako ne
radite na oglašavanju i ličnom usavršavanju – onda ni status, ni ulaganje novca
nema smisla.
Kako bismo sve ovo bolje shvatili – vratimo se na početak.
Pretpostavimo da ste dio one
većine – nemate iskustva u marketingu, nemate menadžerskog iskustva, ograničeni
ste i sa vremenom i sa novcem – A OSNOVALI STE VLASTITU KOMPANIJU.
Bez brige – SFI, pored toga što
pruža obuku iz marketinga – pobrinuo se i za obuku iz oblasti menadžmenta i
novčanih ulaganja. Poenta je u tome da vi, postepeno korak po korak, bez
velikog rizika, steknete sve potrebne menadžerske vještine.
Dakle,
Počeli ste kao Affiliate, a
sljedeći korak je EA status. To znači da do kraja kalendarskog mjeseca treba da
skupite 1500VP. Za ovaj korak imate sasvim dovoljno rezervnih poena od
Launchpad lekcija i Intermediate akcija. I imate izbor – sve odmah da
iskoristite i u roku od 2 sata od momenta učlanjenja postignete status, ili da
postupite racionalno – tako što ćete redovno raditi sve dnevne i sedmične
zadatke, sačekati kraj mjeseca i onda do 1500 iskoristiti samo ono što vam
treba od rezervnih zadataka.
U narednim mjesecima novčana
ulaganja se svode na pažljiv proračun poena i na kombinovanje više faktora,
kako biste, u skladu sa vlastitom situacijom, izvukli maksimum od svakog
uloženog dolara.
-
Proučite uslove i benefite Fast-Track članstva,
-
Razmotrite sve ponude za kupovinu TC kredita
(pojedinačni i paketi),
-
Razmotrite sve načine na koje možete
upotrijebiti TC kredite,
-
Razmotrite način pretvaranja TC kredita u VP.
-
Shvatite razliku između SVP i AVP (koja vam je
bitna za BTL status).
Sve ovo za početnika može biti
more novih informacija, ali sve kockice se postepeno poslože sa iskustvom i
ukoliko ste pratili sve savjete sponzora ili datoteke iz albuma Prva 3 mjeseca
u kompaniji.
I imajte u vidu da nećete odmah
doći u situaciju da trebate uložiti dosta novca i da odmah donosite velike i
racionalne odluke. I ovdje se ide postepeno.. korak po korak.
Zašto uložiti novac u TC kredite.
Napominjemo – SFI kompanija se
ISKLJUČIVO finansira po osnovu provizije od prodaje iz TripleClicks trgovine.
DAKLE, kada kažemo ulaganje – to ni u kom slučaju ne znači plaćanje za maglu!
Novac se najviše ulaže u status – kako bi se ostvarili prodajni VP (SVP). To
znači da vi možete kupiti BILO šta iz TC trgovine (haljinu, telefon, alat,
knjigu, nakit...).
Međutim kupovina TC kredita nam
donosi višestruku korist:
-
S jedne strane, TC krediti se mogu shvatiti kao
sredstvo ulaganja – nešto kao kupovina vrednosnih papira. Pretpostavimo da ste
uložili 20$ u Fast-Track članstvo i NMP paket. Između ostalog, dobili ste 750VP
i 50TC kredita. S obzirom da se sa VP obezbijedili status za prva dva mjeseca
(pod pretpostavkom da ste redovno radili sve dnevne i sedmične zadatke),
pametno bi bilo da TC kredite sačuvate za neki naredni period, odnosno da ih
odmah ne trošite. Pored toga što pametnim trošenjem TC kredita imamo šansu da
ih umnožimo na igricama, osvojimo nešto na aukcijama, postavimo proizvode na
garažnu prodaju – svaki utrošeni kredit nam donosi i AVP i MRP poene. Dakle,
poenta je da se od svakog TC kredita izvuče maksimum.
-
S druge strane, na ovaj način stičemo naviku da
dobro vagamo gdje i kako trošimo novac – IZVAN SFI! Koliko ste puta otišli u
supermarket sa namjerom da kupite samo dvije stvari, a izašli ste sa punom
korpom, potrošivši 3 puta više novca nego ste planirali? Da li su vam zaista
potrebne još jedne cipele i koliko one ZAISTA vrijede? Jeste li ikada pomislili
da od kuće ponesete sebi nešto za doručak na poslu? Da li vašem djetetu zaista
treba još jedna igračka, bez obzira koliko bila jeftina? Da li ste dovoljno
bogati da kupujete jeftine stvari?
Kada „ići na status“?
Za EA2 status ne igra ulogu omjer
SVP i AVP. Međutim, za svaki liderski status postoje pravila koliko SVP, a
koliko AVP treba da imamo. Mnogima ovi SVP predstavljaju problem, jer često
znače ulaganje. Međutim, možemo imati i 1.000$ da uložimo, ali ako nismo
obezbijedili dovoljan broj AVP, onda od statusa ništa.
Ukoliko se zaista trudite i
oglašavate, onda u EA2 status treba ulagati uvijek. I onog momenta kada i sami
dobijete bar 2-3 EA2 člana – trebali biste ići na BTL. Sama činjenica da ste
pronašli i izgradili takva dva člana govori o tome da ste i po znanju i po
iskustvu zaista zaslužili BTL značkicu.
Zašto, kada još uvijek ta zarada
nije dovoljna da pokrije eventualne troškove i kada nemate aktivnu 6-tu
generaciju?
Vratimo se na početak priče i na
to šta status nama, kao čovjeku, predstavlja. U ovom momentu BTL status i BTL
značka je najbolja moguća REKLAMA koju možete iskoristiti – i kada je u pitanju
privlačenje novih, ali i kada je u pitanju motivacija postojećih članova.
I ovdje se javlja jedan
psihološki momenat koji predstavlja osnovu ljudskog ponašanja – cijeli život,
dobrim dijelom učimo i formiramo se kopirajući druge – a da toga nismo ni
svjesni. Ne kaže se džaba „s kim si – takav si“. Ili, većina nas, htjeli mi to
priznati ili ne, kako starimo sve više po ponašanju ličimo na roditelje. Ovo
pravilo ide do onih manjih situacija kada, na primjer, vidimo na nekoj poznatoj
ličnosti haljinu ili frizuru, pa poželimo isto.
Upravo iz tog razloga reklame sa
poznatim „referentnim“ ličnostima donose veliki uspjeh – to su ljudi koji
uživaju određeni status i to su ljudi koje mase rado slijede i kopiraju u
ponašanju – idoli!
Možda vam je sada teško shvatiti
ili povjerovati u to – ali vrlo je vjerovatno da će vaši članovi najviše
slijediti primjere koje ste UPRAVO VI postavili. Dobre ili loše. Savjet – čak
iako ste samo 2 dana u poslu i samo Affiliate – počnite sebe gledati kao
lidera, ponašajte se kao LIDER – I lider ćete i jednog dana i postati.
Da li ja ovo sve moram?
Ne morate!
Nećete dobiti „otkaz“ ni ako sa
STL statusa padnete na Affiliate. Možete uspjeti čak i ako niste izborili
finale E365, ili ako niste Fast-Track član.
Proučite detaljnije vaš VP Ledger
i To-Do listu i vidjećete da možete do BTL statusa i bez ijednog uloženog
dolara! Samo imajte u vidu da ćete taj cilj i zaradu ostvariti kasnije i uz
puno više napora.
Stoga, nemojte biti baš
obeshrabreni kada vidite nekog ko se učlanio poslije vas, a napreduje brže nego
vi. Zaista ne treba ni da vas zanima kolika je nečija zarada. POSTAVITE
VLASTITE CILJEVE, DRŽITE SE NJIH! I budite svjesni da će uvijek biti neko bolji
ili gori od vas.
Želite osnovati vlastiti online biznis?
Želite osnovati vlastiti online biznis?
Mujabašić Alma, Silver Team Leader at SFI





No comments:
Post a Comment