Friday, May 8, 2015

Prada prave naši ljudi - nešto malo o statusima

Šta uopšte znači STATUS?

Generalno, STATUS u životu predstavlja jednu od osnovnih ljudskih potreba.
Potreba za statusom dolazi iz urođene potrebe za samopotvrđivanjem, ali i iz potrebe da se upoređujemo i budemo bolji od drugih.

Koliko je ljudima zapravo važan status govore milijarde dolara koji ljudi troše na proizvode koji predstavljaju statusne simbole skupi automobili, nakit, odjeća, telefoni...

Da li znate da se „Prada“ proizvodi u jednoj maloj firmi, u jednom malom mjestu Lipnica, pored Tuzle – u Bosni i Hercegovini?
Znači – naši ljudi, za NAŠ minimalac proizvode cipele, koje se tamo negdje u Italiji prodaju za hiljade eura po paru – SAMO ZATO ŠTO SU PRADA!

Ni u kom slučaju ne želim da podcjenjujem kvalitet naših podplaćenih radnika – samo želim da kažem da su te cipele zapravo mogle biti puno jeftinije (zbog jeftine radne snage). Ali neko će platiti i stostruko više, samo zato što na cipelama piše „Prada“ – jer „Prada“ je STATUSNI SIMBOL!


S jedne strane – imate onu „tatinu dječicu“ – da ih tako nazovem – praznoglave ljude koji bez ikakvog plana i svrhe bacaju silne novce na te stvari – samo zato što imaju novca.

S druge strane – imate, na primjer, ljude na nekim važnim pozicijama, koji su te pozicije stekli prvo zahvaljujući svojim radom i sposobnostima, i shvataju pravu svrhu posjedovanja tu i tamo nekog statusnog simbola. Zamislite jednog predsjednika države, koji ide na sastanak sa predsjednikom SAD-a – u farmerkama, patikama i u Golfu dvojci.


Status u SFI je prije svega pokazatelj vašeg uspjeha i rezultat vašeg rada.

Možda ćete steći utisak da za status treba prvenstveno uložiti novac – ali to ovdje nije istina. Da – možete uložiti novac, ali ako ga nećete iskoristiti pametno i racionalno i ako ne radite na oglašavanju i ličnom usavršavanju – onda ni status, ni ulaganje novca nema smisla.

Kako bismo sve ovo bolje shvatili – vratimo se na početak.

Pretpostavimo da ste dio one većine – nemate iskustva u marketingu, nemate menadžerskog iskustva, ograničeni ste i sa vremenom i sa novcem – A OSNOVALI STE VLASTITU KOMPANIJU.

Bez brige – SFI, pored toga što pruža obuku iz marketinga – pobrinuo se i za obuku iz oblasti menadžmenta i novčanih ulaganja. Poenta je u tome da vi, postepeno korak po korak, bez velikog rizika, steknete sve potrebne menadžerske vještine.


Dakle,

Počeli ste kao Affiliate, a sljedeći korak je EA status. To znači da do kraja kalendarskog mjeseca treba da skupite 1500VP. Za ovaj korak imate sasvim dovoljno rezervnih poena od Launchpad lekcija i Intermediate akcija. I imate izbor – sve odmah da iskoristite i u roku od 2 sata od momenta učlanjenja postignete status, ili da postupite racionalno – tako što ćete redovno raditi sve dnevne i sedmične zadatke, sačekati kraj mjeseca i onda do 1500 iskoristiti samo ono što vam treba od rezervnih zadataka.

U narednim mjesecima novčana ulaganja se svode na pažljiv proračun poena i na kombinovanje više faktora, kako biste, u skladu sa vlastitom situacijom, izvukli maksimum od svakog uloženog dolara.

-          Proučite uslove i benefite Fast-Track članstva,
-          Razmotrite sve ponude za kupovinu TC kredita (pojedinačni i paketi),
-          Razmotrite sve načine na koje možete upotrijebiti TC kredite,
-          Razmotrite način pretvaranja TC kredita u VP.
-          Shvatite razliku između SVP i AVP (koja vam je bitna za BTL status).

Sve ovo za početnika može biti more novih informacija, ali sve kockice se postepeno poslože sa iskustvom i ukoliko ste pratili sve savjete sponzora ili datoteke iz albuma Prva 3 mjeseca u kompaniji.

I imajte u vidu da nećete odmah doći u situaciju da trebate uložiti dosta novca i da odmah donosite velike i racionalne odluke. I ovdje se ide postepeno.. korak po korak.

Zašto uložiti novac u TC kredite.

Napominjemo – SFI kompanija se ISKLJUČIVO finansira po osnovu provizije od prodaje iz TripleClicks trgovine. DAKLE, kada kažemo ulaganje – to ni u kom slučaju ne znači plaćanje za maglu! Novac se najviše ulaže u status – kako bi se ostvarili prodajni VP (SVP). To znači da vi možete kupiti BILO šta iz TC trgovine (haljinu, telefon, alat, knjigu, nakit...).


Međutim kupovina TC kredita nam donosi višestruku korist:
-          S jedne strane, TC krediti se mogu shvatiti kao sredstvo ulaganja – nešto kao kupovina vrednosnih papira. Pretpostavimo da ste uložili 20$ u Fast-Track članstvo i NMP paket. Između ostalog, dobili ste 750VP i 50TC kredita. S obzirom da se sa VP obezbijedili status za prva dva mjeseca (pod pretpostavkom da ste redovno radili sve dnevne i sedmične zadatke), pametno bi bilo da TC kredite sačuvate za neki naredni period, odnosno da ih odmah ne trošite. Pored toga što pametnim trošenjem TC kredita imamo šansu da ih umnožimo na igricama, osvojimo nešto na aukcijama, postavimo proizvode na garažnu prodaju – svaki utrošeni kredit nam donosi i AVP i MRP poene. Dakle, poenta je da se od svakog TC kredita izvuče maksimum.

-          S druge strane, na ovaj način stičemo naviku da dobro vagamo gdje i kako trošimo novac – IZVAN SFI! Koliko ste puta otišli u supermarket sa namjerom da kupite samo dvije stvari, a izašli ste sa punom korpom, potrošivši 3 puta više novca nego ste planirali? Da li su vam zaista potrebne još jedne cipele i koliko one ZAISTA vrijede? Jeste li ikada pomislili da od kuće ponesete sebi nešto za doručak na poslu? Da li vašem djetetu zaista treba još jedna igračka, bez obzira koliko bila jeftina? Da li ste dovoljno bogati da kupujete jeftine stvari?

Kada „ići na status“?

Za EA2 status ne igra ulogu omjer SVP i AVP. Međutim, za svaki liderski status postoje pravila koliko SVP, a koliko AVP treba da imamo. Mnogima ovi SVP predstavljaju problem, jer često znače ulaganje. Međutim, možemo imati i 1.000$ da uložimo, ali ako nismo obezbijedili dovoljan broj AVP, onda od statusa ništa.

Ukoliko se zaista trudite i oglašavate, onda u EA2 status treba ulagati uvijek. I onog momenta kada i sami dobijete bar 2-3 EA2 člana – trebali biste ići na BTL. Sama činjenica da ste pronašli i izgradili takva dva člana govori o tome da ste i po znanju i po iskustvu zaista zaslužili BTL značkicu.

Zašto, kada još uvijek ta zarada nije dovoljna da pokrije eventualne troškove i kada nemate aktivnu 6-tu generaciju?

Vratimo se na početak priče i na to šta status nama, kao čovjeku, predstavlja. U ovom momentu BTL status i BTL značka je najbolja moguća REKLAMA koju možete iskoristiti – i kada je u pitanju privlačenje novih, ali i kada je u pitanju motivacija postojećih članova.

I ovdje se javlja jedan psihološki momenat koji predstavlja osnovu ljudskog ponašanja – cijeli život, dobrim dijelom učimo i formiramo se kopirajući druge – a da toga nismo ni svjesni. Ne kaže se džaba „s kim si – takav si“. Ili, većina nas, htjeli mi to priznati ili ne, kako starimo sve više po ponašanju ličimo na roditelje. Ovo pravilo ide do onih manjih situacija kada, na primjer, vidimo na nekoj poznatoj ličnosti haljinu ili frizuru, pa poželimo isto.

Upravo iz tog razloga reklame sa poznatim „referentnim“ ličnostima donose veliki uspjeh – to su ljudi koji uživaju određeni status i to su ljudi koje mase rado slijede i kopiraju u ponašanju – idoli!

Možda vam je sada teško shvatiti ili povjerovati u to – ali vrlo je vjerovatno da će vaši članovi najviše slijediti primjere koje ste UPRAVO VI postavili. Dobre ili loše. Savjet – čak iako ste samo 2 dana u poslu i samo Affiliate – počnite sebe gledati kao lidera, ponašajte se kao LIDER – I lider ćete i jednog dana i postati.

Da li ja ovo sve moram?

Ne morate!

Nećete dobiti „otkaz“ ni ako sa STL statusa padnete na Affiliate. Možete uspjeti čak i ako niste izborili finale E365, ili ako niste Fast-Track član.

Proučite detaljnije vaš VP Ledger i To-Do listu i vidjećete da možete do BTL statusa i bez ijednog uloženog dolara! Samo imajte u vidu da ćete taj cilj i zaradu ostvariti kasnije i uz puno više napora.

Stoga, nemojte biti baš obeshrabreni kada vidite nekog ko se učlanio poslije vas, a napreduje brže nego vi. Zaista ne treba ni da vas zanima kolika je nečija zarada. POSTAVITE VLASTITE CILJEVE, DRŽITE SE NJIH! I budite svjesni da će uvijek biti neko bolji ili gori od vas. 


Želite osnovati vlastiti online biznis?
BESPLATNO JE!


Mujabašić Alma, Silver Team Leader at SFI

No comments:

Post a Comment