Nekada, na samom početku
marketinga, prije nekih 100 godina, sve se svodilo na jednostavnu reklamu. Moglo
se, zato što nije bilo jake konkurencije.
Sa tehnološkim napretkom,
proizvodnja postaje sve jeftinija i jednostavnija. Javlja se konkurencija. Borba
za svakog kupca postaje sve jača.
Preskočićemo eru masovnih medija, nje se sjećamo i prevaziđena je. Sa pojavom interneta,
danas su ljudi sve više informisani i imaju sve više izbora. Što je najvažnije - sve više su bombardovani reklamama, na ovaj ili onaj način.
Sve to već decenijama primorava marketare da u fokus stave čovjeka - faktore njegovog ponašanja - psihološke, kulturne, obrazovne, ekonomske, starosne....
Danas nema šanse da ćete dugoročno opstati ako samo "prodajete". SVAKI potez je bitan – pa i to da li je čistačica dobro oprala
prozore u firmi, kakvu kravatu direktor nosi, ili kada ste koji post objavili na Vašoj Facebook strani, vaša profilna fotografija....
-
Radite u nekoj firmi i ostaćene na tom poslu sve
dok i vi i poslodavac ispunjavate obaveze.
-
Prijateljstvo između dvije osobe opstaje sve dok
obje strane rade na izgradnji odnosa,
-
Nije svaki kupac kralj – nego onaj koji ima
novca i koji je spreman da vam plati za vaše proizvode/ usluge.
-
Radite u MLM šemi – nema zarade sve dok vi ne
donesete KORIST kompaniji. Inače bi kompanija propala.
Ok, shvatili ste poentu – ukoliko
želite dugoročne odnose – morate ih graditi tako što ćete ljudima stalno nuditi
nešto vrijedno njihovog novca i vremena i to ćete raditi bolje od drugih. Tačka!
Imate nešto vrijedno da ponudite?
Tu borba tek počinje – zato što imaju i drugi. Do vas je kako ćete obavijestiti
što više ljudi i KAKO ĆETE TO DA PREDSTAVITE!
Realno, bez konstantnog
oglašavanja, marketinških trikova i tehnika ne može. Ali vodite računa da ih
koristite SAMO u cilju bolje posjećenosti na vaš sajt ili da poboljšate ponudu.
Budite svjesni da kroz oglašavanje ljudima dajete obećanje – koje treba da
ispunite.
Pobrinite se za to da na svakom
koraku ostavljate dobar dojam, kako bi Vam se kupci ponovo vraćali i
preporučivali drugima.
Pobrinite se za to da svakom
novom saradniku/članu pružite obećanu pomoć i podršku.
Pružite ljudima ono što im je
VRIJEDNO I POTREBNO u datom momentu!
A šta je ustvari VRIJEDNOST?
Želite započeti vlastiti online biznis?
Želite započeti vlastiti online biznis?
Mujabašić Alma, Silver Team Leader
No comments:
Post a Comment