Tuesday, May 12, 2015

MARKETING - Reklama ili nešto više?


Nekada, na samom početku marketinga, prije nekih 100 godina, sve se svodilo na jednostavnu reklamu. Moglo se, zato što nije bilo jake konkurencije.


Sa tehnološkim napretkom, proizvodnja postaje sve jeftinija i jednostavnija. Javlja se konkurencija. Borba za svakog kupca postaje sve jača.

 Pa su oglasi tipa "Kupite paradajz sos" evoluirali u "Paradajz sos u boci koju čak i žena može otvoriti".

Preskočićemo eru masovnih medija, nje se sjećamo i prevaziđena je. Sa pojavom interneta, danas su ljudi sve više informisani i imaju sve više izbora. Što je najvažnije - sve više su bombardovani reklamama, na ovaj ili onaj način.


Sve to već decenijama primorava marketare da u fokus stave čovjeka - faktore njegovog ponašanja - psihološke, kulturne, obrazovne, ekonomske, starosne....

Danas nema šanse da ćete dugoročno opstati ako samo "prodajete". SVAKI potez je bitan – pa i to da li je čistačica dobro oprala prozore u firmi, kakvu kravatu direktor nosi, ili kada ste koji post objavili na Vašoj Facebook strani, vaša profilna fotografija....

 Sve ovo se može staviti pod jedno jednostavno pravilo – ŽIVOT JE BALANS IZMEĐU PRIMANJA I DAVANJA!

-          Radite u nekoj firmi i ostaćene na tom poslu sve dok i vi i poslodavac ispunjavate obaveze.
-          Prijateljstvo između dvije osobe opstaje sve dok obje strane rade na izgradnji odnosa,
-          Nije svaki kupac kralj – nego onaj koji ima novca i koji je spreman da vam plati za vaše proizvode/ usluge.
-          Radite u MLM šemi – nema zarade sve dok vi ne donesete KORIST kompaniji. Inače bi kompanija propala.

Ok, shvatili ste poentu – ukoliko želite dugoročne odnose – morate ih graditi tako što ćete ljudima stalno nuditi nešto vrijedno njihovog novca i vremena i to ćete raditi bolje od drugih. Tačka!

Imate nešto vrijedno da ponudite? Tu borba tek počinje – zato što imaju i drugi. Do vas je kako ćete obavijestiti što više ljudi i KAKO ĆETE TO DA PREDSTAVITE!


Realno, bez konstantnog oglašavanja, marketinških trikova i tehnika ne može. Ali vodite računa da ih koristite SAMO u cilju bolje posjećenosti na vaš sajt ili da poboljšate ponudu. Budite svjesni da kroz oglašavanje ljudima dajete obećanje – koje treba da ispunite.

Pobrinite se za to da na svakom koraku ostavljate dobar dojam, kako bi Vam se kupci ponovo vraćali i preporučivali drugima.

Pobrinite se za to da svakom novom saradniku/članu pružite obećanu pomoć i podršku.

Pružite ljudima ono što im je VRIJEDNO I POTREBNO u datom momentu!


A šta je ustvari VRIJEDNOST? 



Želite započeti vlastiti online biznis?
BESPLATNO JE!



Mujabašić Alma, Silver Team Leader

No comments:

Post a Comment