Ako želite da se bavite
marketingom – zaboravite kriterijum vlastitih vrijednosti
-
Ono što se Vama sviđa, ne mora se sviđati i
nekom drugom,
-
Ono što Vama trenutno treba, ne mora trebati
nekom drugom,
-
Ono što je po Vama ispravno, ne mora značiti (s
pravom) da je ispravno i nekom drugom,
-
RAZLOG zbog kojeg nešto radite, ne mora biti kao kod neke druge osobe, koja radi istu stvar.
U marketingu nekome možete
obezbijediti ono što mu treba, ili ga ubijediti da mu treba baš to što Vi nudite!
Sve je moguće – samo treba
pronaći pravu osobu u pravo vrijeme i sve prezentirati na pravi način.
Znate kako kažu – Možete dovesti
konja do vode, ali ga ne možete ga natjerati da pije...ali mu možete dati malo
soli i piće kao lud!
I znate šta još kažu? - Svako me u
životu može prevariti samo jednom – svaki sljedeći put je moja greška.
Stoga, ukoliko želite dugoročan
opstanak, ne dajite obećanja koja ne možete ispuniti. Gradite poštene, vrijedne
odnose. Ne zaboravite dobru poslovnu etiku.
I posljednji marketinški trend
kreće upravo u ovom pravcu. Svjesni da je „klasična reklama“ na neki način
prevaziđena i da često proizvodi kontraefekat, marketinški stručnjaci se sve
više bave Content marketingom (grubo prevedeno – marketing zasnovan na
sadržaju).
Nabavila sam ovu super udobnu haljinu, po veoma povoljnoj cijeni. Malo sam
rizikovala, naručivši je preko Facebook strane, koju ranije nisam bila
provjerila, ali je stigla u roku od 2 dana.
Prvi put sam je nosila na jednom vjenčanju, ali je super što se da
uklopiti u više različitih stajlinga, pa je mogu i kasnije iskorititi za još
neki event. Pronađite i Vi nešto za sebe u "AB" online prodavnici na linku: .....
U današnjem newsletter-u Vam predstavljamo super dijetalni recept za pitu
od jabuka i naranči. Obradujte svoja čula i sačuvajte dobru liniju
istrovremeno.
Potrebni sastojci: ........... „XY“ novo integralno brašno još danas možete
naručiti po promotivnoj cijeni.
Dakle, ovdje VRIJEDNOST uvijek
ima 2 nivoa. Svaki proizvod/usluga/posao/ponuda ima osnovnu korist ili namjenu.
-
Haljina služi za odijevanje,
-
Integralno brašno je kao zdravo,
-
Kiselo vrhnje se u suštini koristi kao namaz.
Posljednji trendovi idu ka tome
da se prikaže korist iznad osnovne vrijednosti
-
Haljina je naručena putem interneta (razbijaju
se predrasude o online kupovini), haljina se može koristiti u više prilika a ne
samo jednom,
-
Pored toga što ćete kupiti brašno, dobili ste i
koristan recept, ali i popust na promotivnu cijenu,
-
Uz pakovanje vrhnja, dobili ste recept i ideju
kako ga još možete koristiti.
Druga stvar koju primjećujete –
pričaju se priče. Jednostavne, iskrene priče, sa kojima se ljudi mogu
poistovijetiti.
S jedne strane, ljudi imaju taj prirodni isntikt da kopiraju druge. S druge strane – ljudima se nameće ideja, uči ih se kako da nešto koriste i zašto je to za njih dobro.
I ono najbitnije - Ljudima je pružena korist i prije nego se uopšte predstavio proizvod.
S jedne strane, ljudi imaju taj prirodni isntikt da kopiraju druge. S druge strane – ljudima se nameće ideja, uči ih se kako da nešto koriste i zašto je to za njih dobro.
I ono najbitnije - Ljudima je pružena korist i prije nego se uopšte predstavio proizvod.
Dakle,
Dajte ljudima iskrenu jednostavnu i razumljivu priču – svoju priču.
Počnite sa OGLAŠAVANJEM i prije nego spomenete "učlani se" ili "kupi".
Pomozite vašem članu motivacijom i korisnim informacijama.
Gradite sebe - svoje vještine, znanje i karakter!
Trebaju Vam praktični savjeti?
Želite započeti vlastiti online biznis?
Dajte ljudima iskrenu jednostavnu i razumljivu priču – svoju priču.
Počnite sa OGLAŠAVANJEM i prije nego spomenete "učlani se" ili "kupi".
Pomozite vašem članu motivacijom i korisnim informacijama.
Gradite sebe - svoje vještine, znanje i karakter!
Trebaju Vam praktični savjeti?
Želite započeti vlastiti online biznis?
Mujabašić Alma, STL at SFI




No comments:
Post a Comment