Thursday, May 14, 2015

100 ljudi 100 ćudi

Vrijednost je i samo osmijeh, ali i najnoviji model BMW-a.



Ako želite da se bavite marketingom – zaboravite kriterijum vlastitih vrijednosti
-          Ono što se Vama sviđa, ne mora se sviđati i nekom drugom,
-          Ono što Vama trenutno treba, ne mora trebati nekom drugom,
-          Ono što je po Vama ispravno, ne mora značiti (s pravom) da je ispravno i nekom drugom,
-          RAZLOG zbog kojeg nešto radite, ne mora biti kao kod neke druge osobe, koja radi istu stvar.

U marketingu nekome možete obezbijediti ono što mu treba, ili ga ubijediti da mu treba baš to što Vi nudite!

Sve je moguće – samo treba pronaći pravu osobu u pravo vrijeme i sve prezentirati na pravi način.

Znate kako kažu – Možete dovesti konja do vode, ali ga ne možete ga natjerati da pije...ali mu možete dati malo soli i piće kao lud!

I znate šta još kažu? - Svako me u životu može prevariti samo jednom – svaki sljedeći put je moja greška.

Stoga, ukoliko želite dugoročan opstanak, ne dajite obećanja koja ne možete ispuniti. Gradite poštene, vrijedne odnose. Ne zaboravite dobru poslovnu etiku.

 I posljednji marketinški trend kreće upravo u ovom pravcu. Svjesni da je „klasična reklama“ na neki način prevaziđena i da često proizvodi kontraefekat, marketinški stručnjaci se sve više bave Content marketingom (grubo prevedeno – marketing zasnovan na sadržaju).

Nabavila sam ovu super udobnu haljinu, po veoma povoljnoj cijeni. Malo sam rizikovala, naručivši je preko Facebook strane, koju ranije nisam bila provjerila, ali je stigla u roku od 2 dana.
Prvi put sam je nosila na jednom vjenčanju, ali je super što se da uklopiti u više različitih stajlinga, pa je mogu i kasnije iskorititi za još neki event. Pronađite i Vi nešto za sebe u "AB" online prodavnici na linku: .....

U današnjem newsletter-u Vam predstavljamo super dijetalni recept za pitu od jabuka i naranči. Obradujte svoja čula i sačuvajte dobru liniju istrovremeno.
Potrebni sastojci: ........... „XY“  novo integralno brašno još danas možete naručiti po promotivnoj cijeni.



Dakle, ovdje VRIJEDNOST uvijek ima 2 nivoa. Svaki proizvod/usluga/posao/ponuda ima osnovnu korist ili namjenu.
-          Haljina služi za odijevanje,
-          Integralno brašno je kao zdravo,
-          Kiselo vrhnje se u suštini koristi kao namaz.

Posljednji trendovi idu ka tome da se prikaže korist iznad osnovne vrijednosti
-          Haljina je naručena putem interneta (razbijaju se predrasude o online kupovini), haljina se može koristiti u više prilika a ne samo jednom,
-          Pored toga što ćete kupiti brašno, dobili ste i koristan recept, ali i popust na promotivnu cijenu,
-          Uz pakovanje vrhnja, dobili ste recept i ideju kako ga još možete koristiti.

Druga stvar koju primjećujete – pričaju se priče. Jednostavne, iskrene priče, sa kojima se ljudi mogu poistovijetiti. 

S jedne strane, ljudi imaju taj prirodni isntikt da kopiraju druge. S druge strane – ljudima se nameće ideja, uči ih se kako da nešto koriste i zašto je to za njih dobro.


I ono najbitnije - Ljudima je pružena korist i prije nego se uopšte predstavio proizvod. 


Dakle,
Dajte ljudima iskrenu jednostavnu i razumljivu priču – svoju priču. 
Počnite sa OGLAŠAVANJEM i prije nego spomenete "učlani se" ili "kupi".
Pomozite vašem članu motivacijom i korisnim informacijama. 
Gradite sebe - svoje vještine, znanje i karakter! 



Trebaju Vam praktični savjeti?





Želite započeti vlastiti online biznis?
BESPLATNO JE!



Mujabašić Alma, STL at SFI

No comments:

Post a Comment