I najveći talenti bez treninga i prakse ostaju nerazvijeni!
U sljedećem uputstvu možete
naučiti kako da organizujete svoj sadržaj na Bloggeru.
Kroz praktične primjere ću vam
pokazati kako možete da od Bloggera napravite dobro organizovan i profesionalno
uređen sajt, bilo da imate za cilj promociju proizvoda, jednostavan oglas ili
blog na koji planirate da konstantno dodajete sadržaj.
Prvo, osnove stvaranja i
ubacivanja sadržaja na blog naučite uz pomoć ovog video uputstva: http://youtu.be/jXuV7XZUFCo
Uz pomoć tog video uputstva ste
kreirali onaj osnovni oglas za posao, sa samo jednim postom. Pretpostavimo da
sada želite dodati još informacije o načinima zarađivanja i Kompaniji.
Ako idete na opciju dodavanja
novog posta, onda će te dvije dodatne stranice biti prikazane sa desne strane
na Blog Archive (Arhiva Bloga), što, po mom mišljenju nije baš pregledno.
Po meni je bolji način smjestiti
te stranice u tabove – odnosno ondje gdje su ljudi inače navikli da pronađu
takve stvari.
To ćete uraditi na sljedeći
način:
- Umjesto ubacivanja sadržaja na POST, sadržaj
ubacite na PAGES (STRANICE).
Dakle, klikom na New Page, otvara
vam se prozor gdje ubacujete naslov (u ovom slučaju ja sam izabrala HOME,
NAČINI ZARAĐIVANJA I O KOMPANIJI – napravila sam 3 puta različite stranice).
- Nakon što sam na svaku ubacila sadržaj i linkove
za učlanjenje i objavila ih, postavila sam tabove na blog.
Postupak je sličan postavljanju
banera (koji je objašnjen na videu).
1. Dole
lijevo kliknete na LAYOUT.
2. Kada
vam se otvori radna površina, izaberete prostor ispod naslova i kliknete na Ad a
Gadget.
3. Otvara
vam se nova površina sa koje izaberete PAGES.
5. I
da po sistemu „povuci i spusti“ odredite njihov redosljed:
NAPOMENA: Nemojte u ovom
slučaju čekirati Home stranicu koja je automatski postavljena (kao što je
prikazano na slici). Na toj stranici se odmah automatski prikazuje POST koji
ste zadnji objavili. Čekirajte HOME stranicu koju ste vi kreirali, a na kojoj
je, na primjer, postavljen vaš osnovni oglas.
6.
Kliknete na SAVE i potom na vrhu na View Blog,
kako biste vidjeli da li ste sve dobro uradili.
PRIJEDLOG:
Na sličan način možete da organizujete stranicu koju ćete
koristiti za privlačenje PRM članova. Napravite poseban sajt/blog za promociju
TripleClicks-a i dijelite ga na ostaliim društvenim mrežama (gdje ima puno više
stranaca koji imaju razvijenije navike u online kupovini). Vaši tabovi/stranice
mogu biti: PRODUCTS, AUCTIONS, ECA, GAMES, ... ili kao što sam ja napravila
sajt gdje sam grupisala određene proizvode koje promovišem.
Na svakoj od ovih stranica samo
postavljam slike proizvoda, koje povezujem sa svojim linkom za njegovu
promociju.
Na sličan način je izgrađen i
ovaj blog/sajt, na koji redovno objavljujem sadržaje.
U ovom slučaju, sadržaj dodajem
na novi POST (kako je to objašnjeno u videu sa početka ovog uputstva).
Postovi su tematski grupisani na posebne stranice/PAGES, tako da
se na svakoj od stranica nalazi lista odgovarajućih postova.
To radim na sljedeći način:
1. Kada
napravim novi post (poput ovog), objavim ga i otvorim na novom tabu na svom
browseru (kada otvorite listu postova sa post, privučete miš ispod naslova
posta i pojaviće vam se opcija view).
2. Iz
alatne trake browsera kopiram link.
3. Onda
idem na PAGES, gdje mi se otvara lista stranica koje sam već napravila. Privučem
miš ispod naslova odgovarajuće stranice i kliknem na opciju Edit.
4. Na
taj način inače se mijenja sadržaj posta i stranice, a u ovom slučaju ja želim
da postavim link svog novog posta na stranicu.
5. Ukucam
naslov posta na odgovarajuće mjesto, označim ga i povežem sa linkom (na sličan
način kao što ste povezali sliku sa vašim linkom za učlanjenje na video
uputstvu).
Kada kliknete na opciju Link, otvoriće vam se pozati prozor u koji zalijepite link vašeg posta.
I na kraju, ne zaboravite da sačuvate promjene klikom na Update, u gornjem desnom uglu.
Ne zaboravite da je, pored osnovnog sadržaja i vizuelni izgled vašeg bloga jako bitan. Omogućite da i uz pomoć dobre organizacije sadržaja vaši čitaoci dođu do svih informacija koje ih zanimaju.
Ubacivanje sadržaja i uređenje bloga treba da bude finalni korak. Prvo isplanirajte koncept, kreirajte sadržaj u wordu, a sve ostalo je tehnika koja se usavršava praksom.
Sretan rad!
Ubacivanje sadržaja i uređenje bloga treba da bude finalni korak. Prvo isplanirajte koncept, kreirajte sadržaj u wordu, a sve ostalo je tehnika koja se usavršava praksom.
Sretan rad!
Prijedlozi i sugestije su dobro došli – ostavite ih u komentarima.
Ako vam je post bio od pomoći, podijelite ga!
Želite praktično primjeniti ovo uputstvo i zaraditi u SFI?
Mujabašić Alma, Silver Team Leader at SFI
email: mujabasicalma7@gmail.com
tel: +38761 639 130
Facebook: https://www.facebook.com/alma.mujabasicSFI
No comments:
Post a Comment