Thursday, May 28, 2015

Kako na efikasan način organizovati sadržaj na Google Bloggeru.

I najveći talenti bez treninga i prakse ostaju nerazvijeni!

U sljedećem uputstvu možete naučiti kako da organizujete svoj sadržaj na Bloggeru.

Kroz praktične primjere ću vam pokazati kako možete da od Bloggera napravite dobro organizovan i profesionalno uređen sajt, bilo da imate za cilj promociju proizvoda, jednostavan oglas ili blog na koji planirate da konstantno dodajete sadržaj. 


Prvo, osnove stvaranja i ubacivanja sadržaja na blog naučite uz pomoć ovog video uputstva: http://youtu.be/jXuV7XZUFCo

Uz pomoć tog video uputstva ste kreirali onaj osnovni oglas za posao, sa samo jednim postom. Pretpostavimo da sada želite dodati još informacije o načinima zarađivanja i Kompaniji.

Ako idete na opciju dodavanja novog posta, onda će te dvije dodatne stranice biti prikazane sa desne strane na Blog Archive (Arhiva Bloga), što, po mom mišljenju nije baš pregledno.

Po meni je bolji način smjestiti te stranice u tabove – odnosno ondje gdje su ljudi inače navikli da pronađu takve stvari.


To ćete uraditi na sljedeći način:

- Umjesto ubacivanja sadržaja na POST, sadržaj ubacite na PAGES (STRANICE).

 

Dakle, klikom na New Page, otvara vam se prozor gdje ubacujete naslov (u ovom slučaju ja sam izabrala HOME, NAČINI ZARAĐIVANJA I O KOMPANIJI – napravila sam 3 puta različite stranice).

- Nakon što sam na svaku ubacila sadržaj i linkove za učlanjenje i objavila ih, postavila sam tabove na blog.

Postupak je sličan postavljanju banera (koji je objašnjen na videu).
1.       Dole lijevo kliknete na LAYOUT.
2.       Kada vam se otvori radna površina, izaberete prostor ispod naslova i kliknete na Ad a Gadget


3.       Otvara vam se nova površina sa koje izaberete PAGES.

4.       Ovdje možete da čekirate stranice koje ćete prikazati na tabovima
5.       I da po sistemu „povuci i spusti“ odredite njihov redosljed: 


NAPOMENA: Nemojte u ovom slučaju čekirati Home stranicu koja je automatski postavljena (kao što je prikazano na slici). Na toj stranici se odmah automatski prikazuje POST koji ste zadnji objavili. Čekirajte HOME stranicu koju ste vi kreirali, a na kojoj je, na primjer, postavljen vaš osnovni oglas.

6.       Kliknete na SAVE i potom na vrhu na View Blog, kako biste vidjeli da li ste sve dobro uradili. 

PRIJEDLOG:
Na sličan način možete da organizujete stranicu koju ćete koristiti za privlačenje PRM članova. Napravite poseban sajt/blog za promociju TripleClicks-a i dijelite ga na ostaliim društvenim mrežama (gdje ima puno više stranaca koji imaju razvijenije navike u online kupovini). Vaši tabovi/stranice mogu biti: PRODUCTS, AUCTIONS, ECA, GAMES, ... ili kao što sam ja napravila sajt gdje sam grupisala određene proizvode koje promovišem.


Na svakoj od ovih stranica samo postavljam slike proizvoda, koje povezujem sa svojim linkom za njegovu promociju.

Na sličan način je izgrađen i ovaj blog/sajt, na koji redovno objavljujem sadržaje.

U ovom slučaju, sadržaj dodajem na novi POST (kako je to objašnjeno u videu sa početka ovog uputstva).

Postovi su tematski  grupisani na posebne stranice/PAGES, tako da se na svakoj od stranica nalazi lista odgovarajućih postova


To radim na sljedeći način:
1.       Kada napravim novi post (poput ovog), objavim ga i otvorim na novom tabu na svom browseru (kada otvorite listu postova sa post, privučete miš ispod naslova posta i pojaviće vam se opcija view).
2.       Iz alatne trake browsera kopiram link.
3.       Onda idem na PAGES, gdje mi se otvara lista stranica koje sam već napravila. Privučem miš ispod naslova odgovarajuće stranice i kliknem na opciju Edit.
4.       Na taj način inače se mijenja sadržaj posta i stranice, a u ovom slučaju ja želim da postavim link svog novog posta na stranicu.
5.       Ukucam naslov posta na odgovarajuće mjesto, označim ga i povežem sa linkom (na sličan način kao što ste povezali sliku sa vašim linkom za učlanjenje na video uputstvu). 



Kada kliknete na opciju Link, otvoriće vam se pozati prozor u koji zalijepite link vašeg posta

I na kraju, ne zaboravite da sačuvate promjene klikom na Update, u gornjem desnom uglu. 

Ne zaboravite da je, pored osnovnog sadržaja i vizuelni izgled vašeg bloga jako bitan. Omogućite da i uz pomoć dobre organizacije sadržaja vaši čitaoci dođu do svih informacija koje ih zanimaju. 

Ubacivanje sadržaja i uređenje bloga treba da bude finalni korak. Prvo isplanirajte koncept, kreirajte sadržaj u wordu, a sve ostalo je tehnika koja se usavršava praksom. 

Sretan rad!



Prijedlozi i sugestije su dobro došli – ostavite ih u komentarima.
Ako vam je post bio od pomoći, podijelite ga! 


Želite praktično primjeniti ovo uputstvo i zaraditi u SFI?
BESPLATNO JE!


Mujabašić Alma, Silver Team Leader at SFI
email: mujabasicalma7@gmail.com
tel: +38761 639 130 
Facebook: https://www.facebook.com/alma.mujabasicSFI

No comments:

Post a Comment