Dakle, kod oglašavanja na Facebook grupama za besplatno
oglašavanje, uspjeh zavisi od nekoliko „ključnih“ faktora:
-
Minimalno 200 oglasa dnevno,
-
Slika koju Facebook povuče i vaš tekst kod
postavljanja oglasa, treba da privuku pažnju, razlikujući se od ostalih,
-
Tekst vašeg bloga ne treba da bude preopširan,
ali treba da obezbijedi oko 5 osnovnih i TAČNIH informacija o poslu,
-
Vodite računa o vizuelnom sadržaju bloga (boje,
fontovi, slike, raspored svih elemenata...),
-
POSEBNO voditi računa o pravopisu!
PRATITE REZULTATE OGLAŠAVANJA!
-
Pratite vrijeme postavljanja oglasa.
-
Ukoliko nemate dovoljan broj posjeta na blog
(što lako provjeravate na stranici bloggera), onda mijenjajte tekst i sliku na
postu.
-
Ukoliko imate dovoljno posjeta na blogu, a
nemate učlanjenja, onda treba da mijenjate sadržaj bloga!
Vaš blog je način na koji vi predstavljate ovaj posao!
-
Ukoliko posao predstavljate kao brzu i laku
zaradu – dobićete ljude koji to i očekuju,
-
Mede, cuke, mace, cvjetići – možda jesu „nešto
drugačije“, ali teško da će privući ozbiljne saradnike,
-
Pobrinite se da sami sebe predstavite u pravom
svjetlu! Vaš timski profil i profili za oglašavanje prvo treba da budu
konzistentni. Posjedovanje više profila je nužnost ovog posla, zato se
pobrinite da vaši potencijalni saradnici ne pomisle zbog toga da se radi o
nekom „mutnom poslu“. Ista (ili veoma slična) VAŠA profilna slika, ime i
prezime, slične objave...
-
IZGLED PROFILA JE VEOMA BITAN! šta može
pomisliti neko ako na vašem profilu ne vidi nikakve objave, ili vidi samo mace, cuke, mede, igrice, recepte,
objave tipa: „Upalila je veš mašinu, zamislite šta se dogodilo!“ ... Da, predstavite se kao „obična“ osoba – to je
čak i poželjno. Ali objavite tu i tamo neku objavu o poslu: Načine zarađivanja,
podaci o kompaniji, objavite svoje uspjehe, objavljujte i zanimljive „ozbiljnije“
članke sa nekih poslovnih portala.
Dakle, SVE što pokazuje da obična osoba,
kao što je i vaš potencijalni član, može uspjeti u ovom poslu.
Ako još uvijek niste savladali pravljenje
bloga (u tehničkom smislu), znate gdje možete pronaći video. J
Pustite mašti na volju, krenite od onoga
kako vi doživljavate ovaj posao i šta vama ovaj posao znači – sastavite prvi
tekst!
Oglašavajte se, eksperimentišite, dok sami
ne dođete do „idealnog“ bloga – idealan
je onaj koji vam donosi rezultate, ne mora biti onaj koji se VAMA najviše
sviđa!
Ili jednostavno možete ne raditi ništa –
možete ostati u vašem „mraku“ – ali zapamtite – tu vas niko neće naći!
Sretan rad!
Želite osnovati vlastiti biznis u okviru SFI kompanije?
No comments:
Post a Comment