Tuesday, March 10, 2015

Besplatno oglašavanje izvan Facebook grupa

DOBRI STARI NAČINI

Mehaničko postavljanje oglasa u besplatne Facebook grupe za oglašavanje je samo jedan od načina na koji možete pronaći nove članove. Međutim, to jednostavno NIJE DOVOLJNO.

Prvo, moramo napokon da se pomirimo sa činjenicom da nas srećom ima „previše“ po tim grupama. Jednostavno nije više ni efikasno kao što je nekada bilo. Ima rezultata i treba koristiti ovu metodu, ali da bi donijelo rezultate treba postaviti bar 200 oglasa dnevno. (200 oglasa dnevno nije ni tesko.. ako imate unaprijed imate pripremljen tekst koji samo sa copy/paste postavljate u grupe. Na taj način se može postaviti i 20 oglasa u minuti, ali vodite računa da pravite pauzu od pola sata-sat, nakon svakih 20 oglasa).

Drugo, to nije jedini besplatan način oglašavanja! Postoji toliko drugih načina da stupite u kontakt sa ljudima koji bi zaista mogli biti zainteresovani za vašu ponudu.


1.       Mjesta za oglašavanje

Tražite portale specijalizovane za traženje/nuđenje posla.
Na sajtovima za besplatno oglašavanje uglavnom postoje rubrike „Tražim posao“. Ponudite posao vašoj ciljnoj grupi.
Na kioscima potražite dnevne/nedjeljne novine i oglasnike u printanom izdanju.

Izađite van iz kuće – postanite društveni! Pričajte o ovom poslu, kao što se priča o svakom drugom. Nemojte razgovore uz kafu pretvarati u promotivni skup, može postati kontraproduktivno. Jednostavno ubacite par informacija, i navedite ljude da sami postavljaju pitanja!

Takođe, možete zamoliti nekog od prijatelja da podijeli vaš oglas putem društvenih mreža. Ali imajte u vidu da vam korist neće donijeti ljudi koji su vam bliski, nego oni pomoću kojih ćete doseći vašu ciljnu skupinu.

Budite kreativni i samoinicijativni. Potrudite se malo sami da pronađete nova mjesta za promociju vlastitog biznisa -  Pogotovo ona mjesta gdje nema puno oglasa vezanih za internet zaradu. Oglašavanje po besplatnim Facebook grupama za oglašavanje biste trebali shvatiti kao preporuku, a ne kao moranje!


2.       Šta je sve potrebno prije oglašavanja

Prva i osnovna stvar – naoružajte se znanjem i svim relevantnim informacijama vezanim za posao!

Nakon i na osnovu toga,  definišete svoju ciljnu skupinu, odnosno odredite koji tip ljudi želite privući – starosna dob, geografsko područje, obrazovanje, spol, (ne)zaposlen.... Odgovor na pitanje zašto je uopšte potrebno definisanje ciljne grupe potražite na sljedećem linku: 

Kada, na primjer, postavljate oglas u oglasnike, obično ste ograničeni brojem dozvoljenih karaktera u oglasu. Ljudi koji vas kontaktiraju tražiće dodatne informacije, pa bi bilo poželjno da imate unaprijed pripremljen blog/sajt sa detaljnijim informacijama. Obezbijedite osnovne podatke o Kompaniji, načinima rada, zarađivanja i isplate, i obavezno ubacite linkove kao na blogu za oglas (Registracija, napomena za Gmail, link do vašeg FB profila....). Više savjeta za tekstualno i vizuelno rješenje vašeg bloga pronađite na sljedećem linku:

Poštujte pravila dobre poslovne korespondencije kada su u pitanju forma i sadržaj vaše ponude ili odgovora na molbu za posao. Kako bi sebi olakšali posao, možete unaprijed imati pripremljen uzorak poslovnog pisma. Na primjer, ukoliko se neko javi na vaš oglas za posao, tražeći dodatne informacije, možete mu poslati odgovor sljedećeg sadržaja:

Poštovani(a),

U skladu sa Vašim zahtjevom, dostavljam Vam tražene informacije.

Putem sljedećeg linka možete vidjeti osnovne podatke o Kompaniji, načinima rada i zarađivanja, te kvalifikacione uslove.
Linkvasegbloga

Za dodatna pitanja stojim Vam na raspolaganju.

U nadi da ćemo ostvariti uspješnu poslovnu saradnju, srdačno Vas pozdravljam.

POTPIS.

Ovaj uzorak koristite samo kao okvir koji ćete prilagođavati svakom pojedinom zahtjevu. Niko ne voli da se osjeća kao da je „skinut s dnevnog reda“. Na primjer, ako se neko potrudio i poslao vam svoj CV, obavezno ga pročitajte i osvrnite se na njega u svom odgovoru.

Meni lično je donijelo dobre rezultate kada sam u oglasima ostavljala broj telefona za kontakt. Ne morate čak ni ostavljati vaš privatni broj. Nabavite sebi jedan u poslovne svrhe. To bar nije skupo!

I ovdje ćete morati unaprijed raditi na tome da pronađete prave riječi. Ne bi bilo loše da na početku pred sobom imate unaprijed pripremljen tekst koji ćete ispričati kada vas neko kontaktira. Navedite osnovne informacije vezane za posao. Ukoliko je kandidat zainteresovan, uzmite njegovu mail adresu, putem koje ćete poslati  vaš blog sa detaljnim informacijama. Obavezno naglasiti da za svaki slučaj pogleda neželjenu poštu! Naravno, učinite to što prije nakon telefonskog razgovora. (Moje iskustvo je pokazalo da ima više efekta kada ja uzmem mail adresu i prva pošaljem mail sa informacijama, nego kada zamolim potencijalnog kandidata da sam prvo posalje molbu na adresu navedenu u oglasu.)

Ukratko, budite pripremljeni – jer nećete imati drugu šansu da ostavite prvi dojam!

3.       Napomene

Ovaj način vam vjerovatno neće donijeti veliki broj članova u roku od sat-dva. Ali meni je, na primjer, donio veliki broj članova koji su počeli da rade u odnosu na one koji su napravili 0-10VP i otišli.

Ovaj način zahtijeva malo više truda oko svakog pojedinog potencijalnog člana. Ako mislite da to vaš potencijalni član ne zaslužuje, onda je vrijeme da se zapitate šta vi uopšte radite u ovom poslu. (Oprostite na grubim riječima, ali to je zaista tako).

Čitav ovaj koncept treba da predstavlja jednu konzistentnu cjelinu, prilagođenu vašoj ciljnoj grupi. Na primjer, ako se neko javio na vaš oglas za posao, očekujući rad u ozbiljnoj firmi, akcenat ne smije biti na igricama i aukcijama, motivi na slikama bi trebali biti poslovni, informacije koje pružate moraju biti precizne. Jednostavno, morate ispuniti očekivanja koja ste sami postavili.

4.       Primjer stranice koje koristim u ove svrhe:

Ako neko zeli istu, neka se javi u inbox na Facebook. J

5.       Postupak postavljanja besplatnog oglasa na portal posao.ba

-          Prvo je potrebna registracija na portal. I to je potrebno da se registrujete kao fizicko lice/poslodavac.

-          Onda samo pratite ova uputstva:








Nakon sto ste postavili oglas, prijave će vam stizati na mail adresu koju ste naveli. Potrebno je stalno provjeravati i prijave na posao.ba nalogu jer iz nekog razloga ne stižu sve prijave na mail. 


Klikom na ime kandidata otvara vam se njegov profil sa kojeg uzimate mail adresu za kontakt


1.       BITNO!

-          Pridržavajte se pravila dobre poslovne korespondencije/pisanja poslovnih pisama prilikom komunikacije sa potencijalnim članovima.

-          Ako ste već pustili oglas na bilo koje mjesto, ne možete sebi priuštiti taj luksuz da ne provjerite svoj mail bar 2-3 puta dnevno.

-          Prije bilo kakvog oglasa prvo podesite pozdravnu poruku na SFI nalogu! Kada vidite da Vam se registrovao član, tu istu poruku pošaljite i direktno sa mail-a na mail.

-          Ako je neko napravio 0-10 poena i odustao OBAVEZNO pokušajte i da pošaljete još jednom na mail poruku ovakvog sadržaja:

Sretan rad! J



Želite posao? Postanite član SFI zajednice!
BESPLATNO JE!



Mujabašić Alma, STL at SFI


No comments:

Post a Comment